نامه به نوه

خواسته های بی جواب ومحبت های ظاهری(نامه به نوه ۱۴۰۲/۰۵/۲۶)

خواسته ها وپاسخ ها
خواسته ها وپاسخ ها

گربه ای که برای غذا التماس می کرد

 

۲۶/۰۵/۱۴۰۲

نامه به نوه دوست‌داشتنی و شیرینم

عزیزکم امروز صبح زود بانک رفتم تا پولی را بری دوستم واریز کنم.

کارت را وارد کردم. چیزی نرم و گرم بین پاهایم شروع به چرخش کرد. صدای میو آن مرا واداشت تا سرم را پایین بگیرم واو را ببینم. قربان صدقه‌اش رفتم. پوست بدنش زرد گل ماشی با خال‌های سفید بود. انگار یک ببر کوچک در اطرافم می‌چرخید. کارم را انجام دادم او هم هم‌زمان در حال مالیدن خودش به پاهایم بود.

خم شدم زیر گلویش را ماساژ دادم. روی زمین نشست. همچنان در پی ذره‌ای محبت و غذا در التماس بود. برای چند لحظه صدایش قطع شد. حسابی پوست سر وبدنش را مالیدم. هر بار قربان صدقه‌اش رفتم. چنددقیقه‌ای به بازی با او گذشت. زمان رفتن به سرکار در حال گذر بود.

به سمت ماشین حرکت کردم. او همچنان از میان پاهایم رد می‌شد. گاهی روی دو پا می‌ایستاد و به انتظار دریافت غذا بود. چند بار به او گفتم چیزی ندارم. وقتی به سمت ماشین رفتم روبرویم در پیاده‌رو نشست. با ناامیدی مرا نگاه می‌کرد. کاری از دستم برنمی‌آمد جز نگاه کردن. ای‌کاش قدری از غذاهای بلا را همراه داشتم تا به او بدهم.

چقدر این حس التماس از ما و بی جوابی خواسته هایمان برایم آشناست.

دوستدار تو مادر بزرگ

شاید از این مطلب هم خوستان بیاید.

 

 

author-avatar

درباره ModirSite

سالهاست که حسابداری می کنم. متولد دهه پنجاه هستم وچند سالی است که برای دل خودم مطالب واتفاقات روز مره ر ا داستان میکنم. زندگی پراز فراز وفرودی داشته ام وبه لطف خداوند توانستم دخترم را به ثمر برسانم. اگر مایل هستید سرگذشتم را بخوانید در میان داستانهایم میتوانید آنرا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *