قطعه

ری استارت کن

با کامپیوتر که کار می کنم وقتی به مشکلی بر میخورم که قابل حل نیست ویا حوصله  کلنجار با اون رو ندارم ، سیستم را ری استارت میکنم. چند وقت بود که ضبط ماشین گیر کرده بود وبه آهنگ بعدی نمی رفت. از این قانون طلایی که داشتم غافل شده بودم. هرروز با ضبط دست وپنجه نرم می کردم.

دیروز که سوار ماشین شدم چشمم به سوزن ته گردی افتاد که برای ریمو کردن ضبط روی سایه بان شاگرد گذاشته بودم. گفتم شاید بتونم دوباره راه اندازی کنم.دست بکارشدم . مسیرم کوتاه بود ومتوجه اصلاح مشکل نشدم.

امروز در مسیر متوجه شدم که درست شده خوشحالیم را با چند بشکن جانانه نشان دادم و ایول به خودم گفتم. بازم ری استارت جواب داد.

پ. ن. گاهی در روابطی که قابل اصلاح نیست به نظرم ری استارت کردن بد نیست ویا کلا ریمو کنیم .عمر کوتاه چند روزه حیف است که به حرص خوردن و جلز و ولز بگذرد.

author-avatar

درباره ModirSite

سالهاست که حسابداری می کنم. متولد دهه پنجاه هستم وچند سالی است که برای دل خودم مطالب واتفاقات روز مره ر ا داستان میکنم. زندگی پراز فراز وفرودی داشته ام وبه لطف خداوند توانستم دخترم را به ثمر برسانم. اگر مایل هستید سرگذشتم را بخوانید در میان داستانهایم میتوانید آنرا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *